Thursday, November 18, 2010

Salam Aidiladha

Rasanya x ramai perantau yg blk kg menyambut raya korban.. tahun ni pertama kali saya balik sekejap aje atas alasan cuti tahunan x cukup! saya ibu beranak dua tlh byk menggunakan cuti tahunan krn :

1. anak sakit
2. pengasuh anak pegi check up & hal kecemasan
3. saya selesema
4. raya aidilfitri

Rasanya inilah pertama kali saya mengalami konflik cuti x cukup..jiwa meronta-ronta nak blk kg! kalau bkn kerana "raya" sgtlah payah utk sy kembali ke kg halaman.. maklumlah, sy berkahwin dgn pekerja cemerlang, berdedikasi dan berdisiplin tinggi..

Sejak kelmarin anak-anak berair hidung @ selesema.. tok ma jual ais krim..aniq dpt ais krim free.. aniq bkn biasa makan ais krim.. saya x amalkan dan sebulehnya langsung xnak bg aniq minum ais krim atau minuman sejuk dr dlm peti ais.. kalau dia minum sikit je pun pasti selsema..dia terseksa xdpt bernafas, kite pun pening pale xdpt tido lena menjaga dia..menenteramkan dia yang dlm keadaan x selesa..

saya dah pesan depan2 jgn bg aniq makan ais krim, ais blended, air batu..tp..emmm..sia-sia sy bg anak2 makan ubat..

-->xdpt bebel depan 'mereka' sy bebel dlm blog! ahahahaha

kepada semua kawan2 yg membaca blog sy secara langsung dan tidak langsung, sy ucapkan
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA
::berkorban apa saja utk kini dan masa depan yg lebih cemerlang lagi gemilang::

p/s: doakan aniq & eryna cepat sihat ye..

No comments:

Post a Comment