Thursday, December 31, 2009

Selamat Tinggal 2009..Selamat Datang 2010

Hari ni penghujung 2009..apa je pencapaian yg tlh aku gapai..? Emm..yang pasti aku punya 3 perkara manis..melahirkan Eryna montel pada 19 Ogos, miliki Viva Elite WTD 9076 pada 27 Oktober and pindah ke kuarters teres P11D/20 pada 25 Disember..

Lain-lain pencapaian?Entahlah..kesimpulannya tahun 2009 agak banyak dugaan..menguji kesabaran..menguji kematangan..

2009 hampir berlalu..sudah aku jd isteri yg baik kpd suamiku?adakah aku ibu yg baik buat anak2 ku?aku sendiri x pasti..


Esok 2010..entah kenapa agak gementar nak melangkah ke tahun baru..mungkin kerna umur makin banyak..?atau mungkin takut dengan pelbahai kemungkinan..?wallahualam...

apa azam aku?banyak nak dicapai krn byk yg belum tercapai..Aku harap & aku mohon agar Yang Maha Esa kurniakan aku & keluargaku segala kebaikan di dunia & di akhirat..

Sekali lagi aku berharap :
Aku mahu jadi isteri yg baik buat suamiku..
Aku mahu jadi ibu yg baik buat permata hatiku..
Aku mahu jadi pekerja yg baik selama perkhidmatanku..
~hanya dgn itu aku merasakan dpt menjadi hambaNya yang baik..InsyaAllah

1 comment: