Monday, January 11, 2010

Kontroversi..Owh..Kontroversi

X sangka pulak jadi begitu sensasi..hahaha..1 kementerian bercakap ttg hal tersebut..yg sampai kat cuping tepinga aku nih mcm semua org marah2..semua org yg t'libat x puas hati..dan mungkin yg xterlibat pon xpuas hati..?entahlah,itu diluar pengetahuan aku..huhuuhu~aku pencetus kontroversi?kelakarnye..hahaha~

Bertenang..bertenang..bertenang..
alkesahnya begini ye kawan2 sekalian..

TW telah pon mempunyai wakil dlm kejohonan bowling yg kelab anjurkan..kami kat sini semua rela diri bermain dan rela diri xmau main kerana sedor diri xreti main..kikiki~xde paksaan dlm team TW..

Tetiba,adalah sorang insan nih iaitu asben ku nan tercinta yg telah berlatih bersungguh-sungguh dgn kengkawannya itu memohon agar aku mengisi kekosongan ahli Audit..alasannya semua cik & puan audit xde utk menyumbang tenaga pada hari kejadian tu nanti..dan jika audit xcukup ahli maka depo xdptlah bertanding..aiseh!kesian aku mendengarnye..sungguh aku bersimpati dgn nasib dan semangat team Unit Audit Dalam..

nape aku yg dipilih?entah..aku xpandai main bowling..sejak mengandungkan Aniq aku xpernah pegang bola bowling pon..

atas dasar kesian, dgn terpaksanya aku pon terima dgn lamaran encik suami ku itu setelah dimaklumkan bahawa Encik Raden yg tidak ku kenal siapa dia memberitahu encik suami ku bahawa mereka bules ambil staf bahagian lain utk cukupkan korum..setuju bukan apa,nak menyokong encik suami supaya dia x feel down lepas berusaha sungguh2 berlatih..suci murni niat aku tus..

aik,tub-tub kedengaran org ckp mcm2..bernada memprotes gitu..entah apa2 la kata2 kesat yg dihambur kpd ku..owh kesiannya diriku..huhuhu~yg herannya,kalau setakat dgr kata "xboleh" pon aku paham la..ni panjang lebar kata..merata bercakap..jd isu hangat..betapa xpuas hati nama ku tertulis dlm senarai pemain Audit..buat seketika aku ni umpama artis pulak..kehkehkeh~

u all yg marah2 kat i tu bawak bertenang ye..ingat Allah..
u all yg marah i,yg mencaci i,yg kutuk2 i tanpa usul periksa tu mmg kelakar la..

kite jgn gado2 ok..kite keje same2 xleh gado2..bodohlah u all nak gado2 dgn i pasal bowling..nak main bowling kena hepi2..

anyway,tahniah kpd team yg berjaya..

2 comments:

  1. Opis tu memang cenghitu ... Tak puas hati ngan orang lain ... Sape yang create cite tu ? Leh kak hani tau ??

    ReplyDelete
  2. entahlah kak..sy xtau saper yg membesar-besarkan & m'hangatkan cerita..terkejut sy bila hal sekecik kuman tu begitu hangat diperkatakan..

    ReplyDelete